100 ورزشکار مستعد آذربایجان غربی برای حضور در بازیهای اینچئون شناسایی شده است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


100 ورزشکار مستعد آذربایجان غربی برای حضور در بازیهای اینچئون شناسایی شده است

100 ورزشکار مستعد آذربایجان غربی برای حضور در بازیهای اینچئون شناسایی شده است

 مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برای حضوری شایسته در بازی های 2014 اینچئون کره جنوبی 100 ورزشکار مستعد و آماده استان در رشته های متعدد شناسایی شده است.

در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزرات مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اذربایجان غربی علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی بازیهای اینچئون کره جنوبی گفت: حدود 15 هیات و رشته ورزشی فعال که شانس مدال آوری بالایی دارند مورد هدف هستند که در این راستا هیات های دوومیدانی، شمشیربازی، بوکس، والیبال، کشتی، کاراته، بیلیارد، تنیس روی میز، شطرنج، ووشو، تیروکمان و رشته های متعدد ورزشی در هیات جانبازان و معلولان از جمله این هیات ها می باشد.
وی افزود: استان آذربایجان غربی در دوره قبل بازی های آسیایی به میزبانی گوانگجوی چین 32 ورزشکار، مربی و سرپرست را به همراه تیم های ملی کشورمان عازم این رقابتها کرده بود که در این دوره قصد داریم با تهمیدات اندیشیده شده این تعداد را از نظر کیفی و کمی ارتقاء ببخشیم.
خلیلی گفت: شرایط در دوره قبل از نظر تامین اعتبارات با این دوره تفاوت زیادی دارد چرا که امسال با مشکلات مالی شدیدی مواجه هستیم که مطمئنا این معضل عملکرد ما را تحت شعاع خود قرار خواهد داد که البته ما تلاشیم که با رایزنی های لازم با مسئولین عالی استان زمینه حضور موفق ورزشکاران را در این بازیها را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: هیات های که بازیکنان آنان در معیت تیم ملی هستند با اطمینان خاطر بیشتری می توانند با حضور در تمرینات اردوهای تیم ملی به حفظ آمادگی خود بپردازند ولی هدف اصلی این اداره کل در تعامل با هیات ورزشی فعال شناسایی، جذب و سرمایه گذاری برای ورزشکارانی است که پتانسیل و استعداد عضویت و معرفی شدن به تیم های ملی را برای کسب موفقیت دارند.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم ، جلسات و هم اندیشی های متعددی با حضور روسای ورزشی یاد شده با حضور متخصصان و کارشناسان ورزش استان برگزار شده و در صورت نیاز با متخصصان و کارشناسان کشور نیز مراوده و مذاکراتی خواهیم داشت.
خلیلی گفت: نباید بیش از اجازه فرصت سوزی داشته باشیم و باید با جدیت تمام در راستای رسیدن به هدف متعالی که حضوری موفق و شایسته در بازی های آسیایی اینچئون است نهایت تلاش را به کار ببندیم.

وی گفت: با توجه به اینکه مسئولان ورزش کشور عزم خود را برای کسب مقام سوم تیمی بازی های آسیایی اینچئون 2014 کره جنوبی را جذب کرده اند لذا جامعه ورزش کشور باید با جدیت تمام در راستای تحقق این امر تلاش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 13140516
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7